PROJEKT: 2024 június- 2025. Dec. 31 / 2024-1-HU01-KA122-SCH-000195694
Mindig minden kerüljön bele a mappába is, minden pénzmozgásról nekem is szóljatok. Katt ide: Breclav 2025 cseh csoportos út
ELŐKÉSZÍTÉS
- CSOPORTOS Szerződés, támogatás
- A gyerekek pontos nevét és születési dátumát kérem ide: Breclav 2025 április résztvevők adatai
- Utána tudom a szerződést összerakni (Teca)
- Szerződést CSAK A szülőkkel aláíratni – Csilláék
- Kifizetések – Timi
- Biztosítást venni KÖTELEZŐ, legyen benne felelősségbiztosítás – Csilláék
- GROUP LEARNING PROGRAMME (ez a szerződésetek melléklete is)
- ezt összerakni a csehekkel, aláíratni velük is
- Ez a tavalyi másolata, az új porjektszámmal időpotontokat és gyerekek nevét írjátok át benne, és találjatok ki a mostani diverzitás, sokféle tanuló, inkluzivitás. Kulturális sokszínűség témában új célokat / tevékenységeket:
CSEH Breclav 2025 Április Group learning programme.docx
- Beleírni: a tevékenységek ütemtervét, használt módszereket és elért tanulási eredményeket), ez igazolja a tevékenységen való részvételt, meghatározva a tevékenység kezdő és befejező dátumát. Legyen benne Jelenléti ív, (beleértve a kísérő személyeket is) és a megvalósított tanulási program.
PROGRAM ALATT
- Gyerekek írják a munkanaplóikat – Munkanapló, diák
- 3 bejegyzést gondoltam, átszabhatjátok ezt a sablont, és rátok bízom azt is, hogy ez online (pl. Classroomban) megy, vagy papíron. Ha papíron, akkor be fogom kérni a papírt vagy a szkennelt változatot, nem kell mindkettő.
- Gyerekek egyéni beszámolójának sablonja:CSEH Breclav_egyeni_beszamolo_diakok 2025.docx
- KÖTELEZŐ, BESZÁMOLÓBA FELTÖLTENDŐ – ezt kapják meg előtte, (vonaton, vagy akár a jelentkezéskor), töltsék ki az előzetes elvárásokról szóló részt, majd a többit a végén, célszerű azt is együtt, utolsó nap a suliban, szálláson, vonaton, és legjobb, ha nem is viszik haza. 🙂
- ALÁ KELL ÍRNIUK!
- Eredetit is kérem, és beszkennelve is, ebbe a mappába: Gyerekek beszámolói
- Gyerekeknek ETWINNING felületre posztolni, vagy suli facebookra, vagy instára – 2-3 db poszt, (videócska is lehet) ezeket osszátok fel közöttük, rövid legyen, 1-2 képpel, és mindenhol legyen ott:
,,A program az Európai Unió Erasmus+ pályázatának támogatásával valósult meg, projektszám: 2024-1-HU01-KA122-SCH-000195694”
LEZÁRÁS
- EU Survey a végén – csak a tanár tölti ki, majd szólok, ha kiküldöm, emailben megy.
- Zöld útról Nyilatkozat – Zöld útról nyilatkozat cseh út csak a tanár csinálja a csoport nevében (telejs névsor is legyen benne). Igazgató is aláírja, lepecsételi, azután ugyanide kérem visszaszkennelni. A vonatjegyeket is el kell tenni (Timi gyűjti)
- CIKK valahova, Szolgálat, Gyüliújság, egyéb ötlet?? – (gyerekkel is meg lehet iratni)
- BEMUTATÓ DÉLUTÁN / képes prezentáció? – egyénileg utazókkal egyben, pl. 2025 májusi Erasmus Napon?
- Tanári Beszámoló, KÖTELEZŐ: kísérő tanárok esetén egy darab, körülbelül egy-két oldalas összefoglalót kérjük, hogy készítsenek el és csatoljanak majd a beszámolóhoz. Ez az összefoglaló lehet szabadszavas, de a gyerekek egyéni beszámolóját is alapul vehetitek (a tempusos fejléceset). Szerintem ketten írjátok, ketten is írjátok alá. Ide kérem szkennelve: 2025 Tanári beszámoló Breclav Cseho .docx
- A gyerekek rövid posztjaiból egy hosszabbat összeollózva, vagy a tanár által írt beszámolót, vagy ezek variációját képekkel a honlapra is kiteszi Szandi. Legyen benne ,,A program az Európai Unió Erasmus+ pályázatának támogatásával valósult meg, projektszám: 2024-1-HU01-KA122-SCH-000195694”
PROGRAM LEÍRÁS A TEMPUS HONLAPJÁN
Diákok mobilitása
- Csoportos mobilitási tevékenység
- minimum 2 diák/csoport
- küldő intézmény biztosít felnőtt kísérőt
- közösen tanulhatnak egy programországban lévő köznevelési intézményben, vagy más szervezetben
- minden esetben két ország diákjainak meg kell jelennie a közös tevékenységekben
- a tevékenység hossza 2-30 nap