Az idei tanévben a Bonis Bona – A Nemzet Tehetségeiért Kiváló tehetségfejlesztő kategória díjazottja lett iskolánk biológia-kémia szakos tanára, Horváth Zsolt.
A Nemzeti Tehetség Program keretében a tehetségeket segítő szakemberek elismerésének támogatására kiírt pályázat keretében erkölcsi és anyagi elismerésben részesülnek azok a tehetséggondozásban kiemelkedő munkát végző magyarországi és határon túli magyar vagy magyarországi nemzetiségi köznevelési intézményben dolgozó pedagógusok, gyógypedagógusok, szakoktatók, felsőoktatásban dolgozó oktatók és civil szervezetek tehetségsegítői, akik oktatják, nevelik, segítik a fiatalokat tehetségük kibontakoztatása érdekében.
Az elismerést négy kategóriában lehet elnyerni:
- „Kiváló tehetséggondozó”,
- „Kiváló tehetségfejlesztő”,
- „Kiváló tehetségsegítő” és
- „Életműdíj”.
Bővebben IDE kattintva olvashatak a Nemzeti Tehetségprogram weboldalán.
Gödöllő város önkormányzatának képviselő-testülete idén dr. Seres Istvánnak, a Magyar Agrár-és Élettudományi Egyetem docensének, a gödöllői Premontrei Iskolaközpont és a Gödöllői Református Líceum fizikatanárának ítélte oda a Gödöllő Gyermekeiért, Ifjúságáért Díjat.
Dr. Körösiné Dr. Molnár Andrea Példaképem a tanárom díjat kapott, amelyet a Kutató Diákokért Alapítvány és a Richter Gedeon Nyrt. közös pályázatán nyert el. A díj különös értékét adja, hogy erre a tanítványok terjeszthetik fel tanáraikat. Andi néni évek óta sikerrel készíti diákjait különféle földrajzversenyekre, a TUDOK különféle pályázatain is számtalan sikert értek el diákjai.
A Bárdy Péter Baráti Kör a 2024. évi Bárdy Péter-díjat díjat Borbáth Gábornak, a Gödöllői Református Líceum tanárának adományozza kiemelkedő pedagógiai, nevelői, lelkigondozói munkája és a szadai egyházközségben végzett szeretetteljes közösségszervezői tevékenysége elismeréseként.
Kiss Dávid, iskolánk magyartanára, megvédte phd dolgozatát az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Neveléstudományi Doktori Iskolájának keretében. Disszertációjának címe: Populáris irodalmi alkotások hatása az olvasáshoz fűződő attitűdre és a tantárgyi tudás elsajátítására a középiskolai irodalomoktatásban.